Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2018-05-22 15:57:30  Piotr Pawlikowski

Załączono plik 383830

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1482371
user_idpuste1729771
fobject_idpuste383830
resource_idpuste1374
modelpusteJoboffer
foreign_idpuste5696
_attachmentpuste1
_activepuste1
2018-05-22 15:57:30  Piotr Pawlikowski

Załączono plik 383831

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1482372
user_idpuste1729771
fobject_idpuste383831
resource_idpuste1374
modelpusteJoboffer
foreign_idpuste5696
_attachmentpuste1
_activepuste1
2018-05-22 15:52:15  Piotr Pawlikowski

Utworzono ofertę pracy 5696 o nazwie 'Nabór na stanowisko: Specjalista ds. obsługi ruchu turystycznego i edukacji historycznejj'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste5696
namepusteNabór na stanowisko: Specjalista ds. obsługi ruchu turystycznego i edukacji historycznejj
shortpusteDyrektor Centrum Kultury Zamek Krzyżacki w Toruniu ogłasza nabór na stanowisko: Specjalista ds. obsługi ruchu turystycznego i edukacji historycznej
fullpuste

1. Warunki zatrudnienia:

Umowa o pracę, ½ etatu w samorządowej instytucji kultury Centrum Kultury Zamek Krzyżacki w Toruniu.

2. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: historia, archeologia)
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, mile widziana znajomość innych języków
  • znajomość zagadnień z zakresu historii średniowiecza
  • gotowość do podjęcia pracy w systemie równoważnym, w weekendy oraz w godzinach wieczornych
  • znajomość MS Office,
  • umiejętność obsługi kasy fiskalnej
  • komunikatywność, wysoka kultura osobista
  • niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie


3. Podstawowy zakres obowiązków (czynności) na stanowisku pracy:

  • koordynacja i obsługa ruchu turystycznego na terenie ruin zamku krzyżackiego
  • opracowywanie i realizacja programów edukacyjno – historycznych
  • tworzenie i koordynacja imprez, ekspozycji o charakterze historycznym
  • prowadzenie wszelkich innych działań w Centrum Kultury Zamek Krzyżacki wymagających wiedzy historycznej np. tworzenie projektów, artykułów, broszur itp.; konsultacje historyczne, przeprowadzanie wykładów, konferencji tematycznych, oprowadzanie grup zorganizowanych i in.
  • sprzedaż biletów wstępu na ruiny zamku krzyżackiego
  • obsługa kasy fiskalnej
  • wystawianie faktur dla klientów
  • przestrzeganie zapisów instrukcji kasowej


4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV i list motywacyjny,
  • kserokopia dyplomów poświadczających wykształcenie,
  • kserokopia dokumentów poświadczających zatrudnienie,
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,   
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wraz z klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”


5. Termin składania ofert:

Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta
pracy” w terminie do dnia 15 czerwca 2018 r. do godziny 15:00 w siedzibie
instytucji, bądź listownie (decyduje data wpływu do Instytucji) na adres:
Centrum Kultury Zamek Krzyżacki, ul. Przedzamcze 3, 87-100 Toruń.
Dokumenty można składać od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00-15:00
z wyjątkiem środy.

6. Inne informacje:
 

  • kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej
  • nadesłanych ofert nie zwracamy
  • zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 56 621 08 89
  • wyniki naboru zostaną podane do wiadomości poprzez wywieszenie ich w siedzibie instytucji
educationpuste3
user_idpuste1729771
resource_idpuste1374
language_idpuste1
occupationpusteSpecjalista ds. obsługi ruchu turystycznego i edukacji historycznej
emailpustecentrum@ckzamek.torun.pl
phonepuste56 621 08 89
deadlinepuste2018-06-15
publishfrompuste2018-05-22
publishtopuste2018-06-15
slugpustenabor-na-stanowisko-specjalista-ds-obslugi-ruchu-turystycznego-i-edukacji-historycznejj
2018-05-22 15:57:30  Piotr Pawlikowski

Zmieniono nazwę z 'Nabór na stanowisko: Specjalista ds. obsługi ruchu turystycznego i edukacji historycznejj' na 'Nabór na stanowisko: Specjalista ds. obsługi ruchu turystycznego i edukacji historycznej'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
nameNabór na stanowisko: Specjalista ds. obsługi ruchu turystycznego i edukacji historycznejjNabór na stanowisko: Specjalista ds. obsługi ruchu turystycznego i edukacji historycznej
2018-06-16 09:08:00 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..